tiistai 2. syyskuuta 2008

Se potkii!

Kyllä se potkii, olen varma siitä. Olin jo alkanut vähän huolestua kun ei mitään tuntunut vaikka raskausviikkoja on kuitenkin jo paljon. Esikoisen (hassua puhua esikoisesta, mutta kai niin voi jo sanoa?) potkuttelut tuntuivat jo pari viikkoa aikaisemmin, joten olen tässä jo tovin odotellut niitä tuttuja hipaisuja. Onpa mukava saada tämä tuleva pikkuinen asteen verran todellisemmaksi!

Meillä on sairastettu. Poitsulle tuli oksetus- ja ripulitauti, ja saimmepa me vanhemmatkin osamme mahapöpöistä. Kyllä minä muutaman kerran lähetin säälivän ja osaaottavan ajatuksen kaikille raskauspahoinvoinnista kärsiville! Olisi kai se hirveää joka päivä oksennella; jo yksi kerta vakuutti minut siitä. Onneksi tähän asti olen säilynyt pahoinvoinneitta. Onkohan se muuten naiskohtainen vai raskauskohtainen ominaisuus?

Käsityörintamalla on ollut hiljaista. Parit kotipöksyt olen pojalle ommellut vanhoista t-paidoista, mutta eipä niistä ole kuvaa näytettäväksi. Ja niin, päällystinhän minä syöttötuolin uudelleen vahakankaalla. Meillä on käytettynä ostettu Brion Hokus Pokus -tuoli, jonka pehmusteiden kankaat olivat aika kuluneet. Nyt kelpaa harjoitella syömistä pirteän keltaisessa tuolissa!

1 kommentti:

Rouva Nordman kirjoitti...

Hei ja kiitos kommentistasi :)
Taitaa olla raskauskohtaista tuo pahoinvointi. Esikoisestani oksensin ihan kauheasti, pahimpana päivänä 16 kertaa saman päivän aikana! Tästä nykyisestä vauvasta yökkäsin kyllä kolme kuukautta, mutta en varsinaisesti ole oksennellut.
Toivottavasti teillä esikoinen (koska sehän hän on :) ) pian paranee. Syöttötuolista tuli kivan pirteä verhoilun myötä. Meillä on myös valkoinen syöttötuoli, mutta en ole vielä löytänyt tai keksinyt mitään kivaa pehmustetta siihen.
Jaahas nyt täytyy alkaa lukea Katto Kassista esikoiselle :)